منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 183
:: کل نظرات : 25

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 69
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 118
:: بازدید ماه : 4032
:: بازدید سال : 11371
:: بازدید کلی : 427974
نویسنده : علی
چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398

برنامه ای برای مانیتورینگ یک وب سایت ، شبکه و یا سرویس اینترنتی و اخطار در صورت قطع شدن سایت یا به اصطلاح down شدن آن ،این برنامه قادر به مانیتورینگ همزمان چند وب سایت ، پینگ آیپی ، مانیتورینگ تمامی سرورهای tcp از جمله citrix ، smtp . pop3 , ftp , telnet میباشداین برنامه همچنین گزارشات کاملی به صورت html در مورد زمان uptime و یا downtime سایت ارائه میکندتوسط این برنامه وب سایت شما مورد نظارت قرار گرفته و در صورت بروز هرگونه مشکلی برنامه شما را از طریق اخطار صوتی ، ریستارت سرور ، ایمیل و یا تلفن وپیجر آگاه میسازداين برنامه براي مديران وب هاستينگ ها هم بسيار كاربردي ميباشد و آمار و آناليز هايي كه اين نرم افزار انجام ميدهد بسيار دقيق ميباشد

سايت ميهن دانلود دريافت اين نرم افزار حرفه اي را به شما پيشنهاد ميكند .

منبع ميهن دانلود www.Mihandownload.com

توجه: دانلود  در ادامه مطلب


:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : علی
چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398
دانلود نرم افزار Adobe Dreamweaver CS5.5 v11.5
پس از معرفی جدید ترین نسخه پکیج نرم افزارهای شرکت ادوب که در چند هفته پیش با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection برای دانلود دوستان قرار گرفت در پست امروز وب سایت میهن دانلود یکی از پر طرفدار ترین نرم افزارهای این مجموعه را به صورت جداگانه برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Adobe Dreamweaver یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی صفحات وب می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی است. این برنامه یکی از بهترین گزینه های یک طراح وب به شمار می رود زیرا در آن تمامی ابزارهای طراحی و ساخت صفحات وب قرار گرفته است که طراح را قادر میسازد به دو صورت Design و Code اقدام به طراحی وب مورد نظر خود نماید. پشتیبانی کامل از تکنولوژی های جدید استفاده شده در صفحات وب  بویژه دو زبان PHP و .Net به طراحان حرفه ای سایت های پویا کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این نرم افزار دارای امکاناتی از قبیل رنگ بندی برای هر سیستم برنامه نویسی به منظور سهولت در شناسایی کدها و یا خطایابی، سازگاری کامل با CSS و HTML و نسخه های جدید آن، آپلود مستقیم فایل ها بر روی هاستینگ با امکان تغییرات مستقیم بر روی صفحات، سازگاری کامل تر با فلش و متعلقات آن، امکان هماهنگ سازی با بانک اطلاعاتی، پشتیبانی از تکنولوژی Ajax و ... می باشد. یکی از امکاناتی که به نسخه جدید این نرم افزار اضافه شده قابلیت ویرایش مستقیم سیستم مدیریت سایت ها یا همان CMS هاست می باشد که کاربران حرفه ای و همچنین مدیران سایت ها به راحتی می توانند کدها و حتی سایت را ویرایش کنند که از معروفترین آن ها می توان به Wordpress و Joomla اشاره نمود که از PHP استفاده می کنند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

:: بازدید از این مطلب : 699
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : علی
سه شنبه 10 دی 1392

Recomposit Pro نرم افزاری حرفه ای و قدیمی برای عکاسان و هنرمندان و البته برای کاربران عادی است که با حذف فوق العاده حرفه ای پس زمینه عکس ها برای ویرایش و استفاده از عکس ها بسیار مناسب است. این نرم افزار بسیار پیشرفته میتواند در ۳ حالت نسبت به حذف پس زمینه عکس ها اقدام کند. حالت اول برای عکس هایی است که دارای پس زمینه آبی،سبز و فیروزه ای یک دست هستند که پس زمینه این عکس ها به صورت اتوماتیک و بسیار حرفه ای و بدون مشخص بودن برش از بین خواهد رفت و یک عکس بدون داشتن پس زمینه در اختیارتان قرار میگیرد. حالت دوم برای عکس هایی است که دارای پس زمینه های مختلفی هستند ولی سوژه اصلی عکس مشخص و غالب بر پس زمینه است و در این حالت نیز میتواند با شناسایی اتوماتیک نسبت به حذف پس زمینه با کیفیت بالا اقدام کند. حالت سوم برای عکس هایی است که هدف و سوژه اصلی مشخص نیست و پس زمینه نیز دارای رنگ و اشیاء مختلفی است که در این حالت خود کاربر باید نسبت به حذف اقدام کند ولی با توجه به ابزارهای نرم افزار اگر ۱۰ دقیقه وقت صرف کند نتیجه نهایی بسیار عالی خواهد بود. شاید برخی این فرایندها را با استفاده از فتوشاپ نیز قابل انجام بدانند ولی ابزارهای نرم افزار بسیار حرفه ای و برای حذف پس زمینه ایجاد شده اند و نتیجه کار را بسیار عالی انجام خواهند داد. 

Recomposit Pro حذف آسان و حرفه ای پس زمینه عکس ها Recomposit Pro 5.0.0.16874

 


:: برچسب‌ها: حذف آسان و حرفه ای پس زمینه عکس ها Recomposit Pro 5 , 0 , 0 , 16874 , دانلود نرم افزار Recomposit , دانلود نرم افزار برداشتن بکگراند عکس , دانلود نرم افزار حذف بکگراند عکس , دانلود نرم افزار پاک کردن بکگراند عکس , دانلود کرک Recomposit , نرم افزار برداشتن background عکس , ذف پس زمینه عکس , نرم افزار حذف پشت عکس , نرم افزار پاک کردن background عکس , نرم افزار پاک کردن پس زمینه عکس , نرم افزار پاک کردن پشت عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی
پنج شنبه 13 تير 1392

% دانلود فیلم ایرانی مارمولک با حجم کم

 

 

کارگردان : کمال تبریزی

موضوع : کمدی

مدت : ۱۱۰ دقیقه

حجم: ۲۵۰ مگابایت

کیفیت: ۳gp

بازیگران : پرویز پرستویی ، بهرام ابراهیمی ، شاهرخ فروتنیان ، رضا سعیدی ، مهران رجبی ، فریده سپاه منصور ، سهیلا رضوی ، رعنا آزادی پور ، مائده طهماسبی و …

 


:: برچسب‌ها: دانلود فیلم ایرانی مارمولک با حجم کم ,
:: بازدید از این مطلب : 6740
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
پنج شنبه 3 اسفند 1391

 

دانلود Dead Space 3 - بازی فضای مرده 3

زمانی که Dead Space در سال 2008 توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.


:: بازدید از این مطلب : 862
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : علی
پنج شنبه 5 بهمن 1391

 دانلود 100 Incredible Mixed Wallpapers 340 عکس گوناگون
عنوان: ترکیبی از عکس های گوناگون - Incredible Mixed Wallpapers
کیفیت: HD و HQ - عالی و خوب
رزولیشن: 1600x1200-2560x1600
فرمت: JPG
تعداد فایل: 100 عدد
سری: 340
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: بازدید از این مطلب : 903
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
سه شنبه 3 بهمن 1391

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 18.0.1

 


:: برچسب‌ها: نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Mozilla FireFox 18 , 0 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 733
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
یک شنبه 8 مرداد 1391

در ابتدای کار توجه کنید که باید تنظیمات مادربورد شما به گونه ای باشد که پس از ری استارت کامپیوتر ، ابتدا بوت از CD ROM یا DVD ROM انجام شود . برای این منظور ، ابتدا دیسک ویندوز را درون کامپیوتر قرار داده و کامپیوتر را ری استارت کنید . سپس منتظر بمانید تا منوی بوت از درایو نوری شما ظاهر شود . در این لحظه اگر پس از لود دیسک ، گزینه ی Press Any Key for Boot From آمد ، تنظیمات مادربورد شما صحیح است و به مرحله ی بعدی بروید . در غیر این صورت دوباره کامپیوتر خود را ری استارت کنید و پس از لود شدن صفحه ی اول مشخصات ، کلید Delete را چند بار فشار دهید تا وارد صفحه آبی رنگ تنظیمات مادربورد یا در واقع همان قسمت بایوس ( Setup ) شوید . سپس در آن به دنبال گزینه ی Advance BIOS Features رفته و در آن تنظیمات بوت را به شکل زیر تغییر دهید : 


:: برچسب‌ها: آموزش تصویری نصب ویندوز 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 859
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : علی
یک شنبه 8 مرداد 1391

برای به روز رسانی آفلاین کافیست تا پس از دانلود آپدیت آفلاین از سایت دانلود کده و یا سایر سایت های نرم افزاری مراحل زیر را طی کنید تا آنتی ویروس خود را به روز رسانی نمایید .
با استفاده از این روش شما می توانید حتی کامپیوترهایی را که به اینترنت متصل نیستند را نیز به وسیله حافظه های قابل حمل به روز رسانی کنید .

 


:: برچسب‌ها: آموزش به روز رسانی آفلاین NOD32 ,
:: بازدید از این مطلب : 852
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : علی
یک شنبه 8 مرداد 1391

برای نصب ویندوز XP دو شیوه وجود دارد. در حالت اول ممکن است شما در سیستمتان نسخه‌های دیگری از ویندوز را نصب کرده باشید. در این حالت با قرار دادن سی دی ویندوز XP می‌توانید شروع به نصب این برنامه بکنید. در حالت دوم که ما در اینجا به توضیح جامع آن می‌پردازیم یا در سیستم تان از قبل ویندوز نصب نشده است یا دچار مشکل شده و قابل اجرا نیست یا اینکه شما می‌خواهید خودتان کنترل کامل بر روی فرایند نصب اعمال کنید.

در این وضعیت شما باید ابتدا سیستم را از طریق CD-ROM راه اندازی کنید. بسته به نوع سیستم تان باید درایو راه انداز سیستم خود را از‌هارد به CD-ROM تغییر دهید.




 


:: برچسب‌ها: آموزش تصویری نصب ویندوز XP ,
:: بازدید از این مطلب : 821
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما راجع وبلاگ من چیست؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان program و آدرس programing91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.