منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 183
:: کل نظرات : 25

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 91
:: باردید دیروز : 163
:: بازدید هفته : 485
:: بازدید ماه : 480
:: بازدید سال : 7819
:: بازدید کلی : 424422
نویسنده : علی
جمعه 6 بهمن 1398

 علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

Raya Jadval حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 4.0


:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : علی
جمعه 6 بهمن 1398

 myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5


:: بازدید از این مطلب : 761
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : علی
پنج شنبه 5 بهمن 1398

 Video Splitter

Boilsoft Video Splitter 7.02.1 نرم افزاری حرفه ای جهت برش دادن فایل ویدیو می باشد. نرم افزاریک ه در این پست از میهن دانلود برای شما اماده کرده ایم نرم افزاری یاده جهت برش دادن و تقسیم آسان فیلم ها می باشد. گاه شما میخواهید فیلم های خود را بصورت کلیپ در اورده و یا قسمتی از فیلم ها را نگه دارید. در این صورت سراغ نرم افزاری های ویرایش فیلم ها میروید. اغلب نرم افزاری های حرفه ای بود و کار با انها زمان بر می باشد ، شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید قسمت های مورد نظر فایل ویدیوئی خود را برش داده و نیز انها را تبدیل نمائید. از جمله قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از فمرت های مختلف و رایج ویدیو ، امکان برش و چسباندن فایل های ویدیویی ، قابلیت پیشن نمایش قبل از عملیات ، تبدیل با کیفیت فایل ها و ... اشاره کرد.



برخی از ویژگی های این نرم افزار :

پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری

پشتیبانی از فرمت های Real Media(.rm, .rmvb)

قابلیت پشتیبانی و تبدیل فرمت VCD (.dat)

قابلیت پشتیبانی از فرمت AC3

پشتیبانی از فرمت MPEG-1 ،MPEG-2 ،VOB

پشتیبانی از فرمت های 3GP(.3gp, 3g2)

برش و پشتیبانی فیلم های با حجم بالای 2 گیگابایت

برش سریع و آسان در کمترین زمان

پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 7 و ویندوز 8

و ...


:: بازدید از این مطلب : 712
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
پنج شنبه 5 بهمن 1398

 دانلود Seven PDF Website Converter v1.0.6.164 نرم افزار تبدیل سایت به پی دی اف
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار 7-PDF Website Converter را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. از این نرم افزار میتوانید برای تبدیل وب سایت ها به فرمت پی دی اف استفاده کنید. همانطور که می دانید نرم افزارهای مرورگر در حالت پیش فرض فاقد امکان ذخیره سازی وب سایتها در فرمت PDF هستند که با کمک این برنامه این مشکل برطرف خواهد شد. فقط کافیست ادرس سایت مورد نظرتان را به برنامه به دهید و سپس با یک کلیک سایت مورد نظر به فایل پی دی اف تبدیل خواهد شد. همچنین این برنامه کوچکترین تغییری در قالب و محتوای سایت ها ایجاد نمی کند و پی دی اف ساخته شده از سایت ها دارای تمام ویژگی های سایت اصلی است. علاوه بر این برخی از تنظیماتی را که کاربر می تواند ویژگی های دلخواه خود را قبل از تبدیل به فایل پی دی اف در برنامه اعمال کند شامل وارد کردن خودکار بوک مارک ها در فایل، تغییر اندازه صفحات، افزودن ادرس های دلخواه و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: بازدید از این مطلب : 929
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
پنج شنبه 5 بهمن 1398

 دانلود 40 Powerful Weapons HD Wallpapers 14 عکس اسلحه
عنوان: عکس هایی با موضوع سلاح های قدرتمند - Powerful Weapons Wallpapers
کیفیت: HD - عالی
رزولیشن: 1920x1200
فرمت: JPG
تعداد فایل: 40 عدد
سری: 14
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
پنج شنبه 5 بهمن 1398

 دانلود Marine Aquarium v3.2.6025 اسکرین سیور آکواریوم ماهی
در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا اسکرین سیور Marine Aquarium را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. همانطور که می دانید اسکرین سیور یک برنامه کمکی برای محافظت از صفحه نمایش کامپیوتر می باشد و دارای اشکال مختلفی است. اسکرین سیوری که در این پست معرفی شده شبیه ساز یک آکواریوم ماهی است. از مزایای این محافظ صفحه نمایش میتوان به کیفیت بسیار بالا و دارا بودن محیط کاملآ 3 بعدی اشاره کرد. همچنین در هر لحظه 8 نوع ماهی مختلف در حال شنا کردن در آکواریوم هستند که این تعداد را میتوان در چند مانیتور تا 30 نوع ماهی مختلف هم افزایش داد. از دیگر ویژگی های این اسکرین سیور میتوان به مواردی همچون بخش موزیک و امکان قرار دادن موزیک های دلخواه با فرمت MP3، پشتیبانی از چند مانیتور و امکان گسترش آکواریم تا 2 یا 3 مانیتور، نمایش ساعت و تقویم، امکان قرار دادن لوگوی اختصاصی، شنا کردن و رفتارهای کاملا طبیعی ماهی ها و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
سه شنبه 3 بهمن 1398

 نرم افزار آپدیت آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی Eset یا Nod32 به ۱۲ روش مختلف.

همانطور که می دانید محصولات امنیتی شرکت Eset شامل آنتی ویروس و اسمارت سکوریتی برای اینکه بتوانند از سیستم شما در مقابل فایل های مخرب محافظت کنند می بایست از طریق اینترنت آپدیت شوند. برای اینکار شما نیاز به داشتن Username و Password دارید تا بتوانید نرم افزار امنیتی خود را به روز کنید البته مدت زمان عملکرد این یوزر و پسوردها محدود می باشد و پس از چند روز غیر فعال می شوند که می بایست Username و Password جدیدی را جایگزین نمود. هر کدام از ما از روش خاصی برای بدست آوردن نام و نام کاربری نرم افزار امنیتی Eset سیستم خود استفاده می کنیم. برخی با مراجعه به سایت های ارائه دهنده ی Username و Password برخی دیگر به کمک برنامه های NodLogin و Login Viewer و کسانی هم از روش های دیگر … استفاده می کنند. امروز در دانلودها نرم افزار فوق العاده ای را به شما معرفی می کنیم که قادر است از ۱۲ روش مختلف نود ۳۲ سیستم شما را آپدیت کند !

 

nodkeys آپدیت خودکار Nod32 توسط ESET Nod32 Keys Finder V7 AIO


:: برچسب‌ها: آپدیت خودکار Nod32 توسط ESET Nod32 Keys Finder V7 AIO ,
:: بازدید از این مطلب : 4063
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : علی
سه شنبه 3 بهمن 1398

 کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final


:: برچسب‌ها: نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11 , 5 , 0 , 228 Final ,
:: بازدید از این مطلب : 809
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : علی
سه شنبه 3 بهمن 1398

 امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

| نسحه نهایی آنتی ویروس محبوب  NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final |

(دانلود برای ویندوز های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا)

 

Nod323 نسخه نهايي آنتي ويروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5.0.93.0 Final برای ویندوز 32 و 64 بیتی


:: برچسب‌ها: نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب NOD32 Antivirus & Smart Security 5 , 0 , 93 , 0 Final برای ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
سه شنبه 3 بهمن 1398

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 18.0.1

 


:: برچسب‌ها: نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Mozilla FireFox 18 , 0 , 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما راجع وبلاگ من چیست؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان program و آدرس programing91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.