منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 183
:: کل نظرات : 25

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 108
:: باردید دیروز : 163
:: بازدید هفته : 502
:: بازدید ماه : 497
:: بازدید سال : 7836
:: بازدید کلی : 424439
نویسنده : علی
سه شنبه 3 بهمن 1398

 Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0 نرم افزار مدیریت و بهینه سازی ویندوز هشت | Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0.5

Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0.5 نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه بهینه سازی و مدیریت ویندوز ۸ می باشد. این نرم افزار باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶  اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. جدیدترین نسخه این نرم افزار را از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

قابلیت های ویژه نرم افزار:

- بهینه سازی و مدیریت ویندوز ۸

- افزایش سرعت و عملکرد ویندوز ۸

- ترمیم کلید های معیوب رجیستری

- دارای ابزارهای مدیریت شبکه

- مشاهده اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم

- و…


:: برچسب‌ها: نرم افزار مدیریت و بهینه سازی ویندوز هشت | Yamicsoft Windows 8 Manager 1 , 0 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 662
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : علی
سه شنبه 10 دی 1398

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

 

moen32 فرهنگ لغت معین   نسخه 3.2


:: برچسب‌ها: فرهنگ لغت معین – نسخه ۳ , ۲ , برنامه لغت نامه معین , دانلود لغت نامه معین ویژه کامپیوتر , دانلود نرم افزار فرهنگ دکتر معین , دانلود نرم افزار فرهنگنامه معین , دیکشنری فارسی به فارسی , دیکشنری معین , فرهنگ معین , لغت نامه پارسی , لغت نامه پارسی برای کامپیوتر , معین , نرم افزار دیکشنری , نرم افزار دیکشنری فارسی به فارسی , نرم افزار فرهنگ لغت , نرم افزار لغت نامه معین برای کامپیوتر , نرم افزار معین , نرم افزار واژه نامه , واژه نامه معین ,
:: بازدید از این مطلب : 1582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی
سه شنبه 10 دی 1398

Easy GIF Animator Pro نرم افزاری حرفه ای محصول شرکت Blumentals می باشد که دارای امکانات فراوانی در زمینه ساخت و ویرایش فایل های انیمیشن با فرمت Gif می باشد. در مرحله اول بایستی گفت که این نرم افزار دارای ابزارهای کامل جهت ساخت فایل های گیف یا gif به صورت متحرک می باشد و با دارا بودن قابلیت فریم بندی و لایه سازی در کنار دارا بودن افکت های انتقالی زیبا میتواند در زمینه ساخت بنرهای تبلیغاتی و انواع عکس های متحرک به کاربر کمک کند و با داشتن متد پیشرفته ذخیره سازی و فشرده سازی فایل gif فایل خروجی کم حجم و با کیفیت بالا خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های gif از قبل ساخته شده را ویرایش نماید و لایه های آنها را تغییر دهد. باتوجه به اینکه نرم افزار میتواند فایل خروجی را با فرمت video و Swf فلش ذخیره کند دارای قابلیتی کم نظیر است که آن توانایی قرار دادن موزیک برای عکس های متحرک ساخته شده است که البته بایستی حتماً با فرمت Swf ذخیره شوند. قابلیت ساخت فایل های عکس متحرک Gif از ویدیوها نیز از قابلیت های دیگر نرم افزار است که میتواند ویدیوها را بریده و قسمت دلخواه را به فرمت gif تبدیل نماید. ابزارهای ویرایشی درون نرم افزار برای ویرایش عکس نیز بسیار کامل است و قابلیت اضافه کردن انواع متن و شی و افکت های بصری برای انتقال فریم ها و یا قرار دادن افکت برای عکس و نوشته نیز توسط این نرم افزار قدرتمند ساخت فایل های gif متحرک میسر می باشد. 

 

Blumentals Easy GIF Animator طراحی عکس های متحرک Easy GIF Animator Pro 6.0.0.51


:: برچسب‌ها: طراحی عکس های متحرک Easy GIF Animator Pro 6 , 0 , 0 , 51 , تبدیل فیلم به gif , تبدیل فیلم به عکس متحرک, تبدیل ویدیو به عکس متحرک , تبدیل ویدیو به گیف gif , دانلود نرم افزار Easy GIF Animator Pro , دانلود نرم افزار ساخت بنر متحرک , دانلود کرک Easy GIF Animator Pro , ساخت بنر gif متحرک , ساخت بنر گیف متحرک , نرم افزار , نرم افزار تبدیل فیلم به گیف , نرم افزار ساخت بنر تبلیغات متحرک , نرم افزار ساخت بنر تبلیغاتی Gif گیف , نرم افزار ساخت بنر چشمک زن , نرم افزار ساخت عکس متحرک , نرم افزار طراحی بنر , نرم افزار طراحی بنر تبلیغاتی فلش sWF , نرم افزار طراحی بنر متحرک gif ,
:: بازدید از این مطلب : 1565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی
سه شنبه 10 دی 1398

Recomposit Pro نرم افزاری حرفه ای و قدیمی برای عکاسان و هنرمندان و البته برای کاربران عادی است که با حذف فوق العاده حرفه ای پس زمینه عکس ها برای ویرایش و استفاده از عکس ها بسیار مناسب است. این نرم افزار بسیار پیشرفته میتواند در ۳ حالت نسبت به حذف پس زمینه عکس ها اقدام کند. حالت اول برای عکس هایی است که دارای پس زمینه آبی،سبز و فیروزه ای یک دست هستند که پس زمینه این عکس ها به صورت اتوماتیک و بسیار حرفه ای و بدون مشخص بودن برش از بین خواهد رفت و یک عکس بدون داشتن پس زمینه در اختیارتان قرار میگیرد. حالت دوم برای عکس هایی است که دارای پس زمینه های مختلفی هستند ولی سوژه اصلی عکس مشخص و غالب بر پس زمینه است و در این حالت نیز میتواند با شناسایی اتوماتیک نسبت به حذف پس زمینه با کیفیت بالا اقدام کند. حالت سوم برای عکس هایی است که هدف و سوژه اصلی مشخص نیست و پس زمینه نیز دارای رنگ و اشیاء مختلفی است که در این حالت خود کاربر باید نسبت به حذف اقدام کند ولی با توجه به ابزارهای نرم افزار اگر ۱۰ دقیقه وقت صرف کند نتیجه نهایی بسیار عالی خواهد بود. شاید برخی این فرایندها را با استفاده از فتوشاپ نیز قابل انجام بدانند ولی ابزارهای نرم افزار بسیار حرفه ای و برای حذف پس زمینه ایجاد شده اند و نتیجه کار را بسیار عالی انجام خواهند داد. 

Recomposit Pro حذف آسان و حرفه ای پس زمینه عکس ها Recomposit Pro 5.0.0.16874

 


:: برچسب‌ها: حذف آسان و حرفه ای پس زمینه عکس ها Recomposit Pro 5 , 0 , 0 , 16874 , دانلود نرم افزار Recomposit , دانلود نرم افزار برداشتن بکگراند عکس , دانلود نرم افزار حذف بکگراند عکس , دانلود نرم افزار پاک کردن بکگراند عکس , دانلود کرک Recomposit , نرم افزار برداشتن background عکس , ذف پس زمینه عکس , نرم افزار حذف پشت عکس , نرم افزار پاک کردن background عکس , نرم افزار پاک کردن پس زمینه عکس , نرم افزار پاک کردن پشت عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 1784
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی
سه شنبه 10 دی 1398

JetAudio نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد.

 

jetaudio پلیر قدرتمند و چند منظوره مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.1.1.2010 Plus VX


:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود JetAudio , دانلود JetAudio plus vx , دانلود آخرین نسخه JetAudio , دانلود جت آدیو , دانلود جدیدترین نسخه JetAudio , دانلود نرم افزار میکس صدا , دانلود نرم افزار نمایش فیلم با زیرنویس , دانلود نرم افزار ویرایش صدا , دانلود نرم افزار پلیر قدرتمند , دانلود نسخه کامل JetAudio ,
:: بازدید از این مطلب : 1283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی
یک شنبه 21 آبان 1398

دانلود BB FlashBack Pro v3.0.0.1923 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

امروزه برای ساخت برنامه های آموزشی از نرم افزار هایی استفاده می شود که از محیط صفحه نمایش در قالب فایل های Power Point  ،Exe ،Wmv ،Avi ،Flash و ... فیلم گرفته و آنها را ذخیره می کند و توسط ویرایشگر آنها را ویرایش می کند.
آیا تا به حال یك سی دی آموزشی دیده اید؟ اگر دقت كرده باشید در اكثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملكرد كار با آن برنامه كه مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه كار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی كه برای این كار تهیه می شود با دوربین های فیلم برداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلم برداری می شود این دوربین كه از محیط ویندوز شما فیلم برداری می كند، نرم افزاری است كه به شما قابلیت فیلم برداری از كارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار كار كنید و در حین كار با نرم افزار، از كار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یك سی دی آموزشی تبدیل كنید.

BB FlashBack نرم افزاری است که شما می توانید از محیط میز کار خود فیلم بگیرید و تمام حرکاتی که انجام می شود را برای شما در قالب یک فیلم فلش یا فیلم های رسانه ای ذخیره سازی کند. با این نرم افزار می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره  می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید.


:: برچسب‌ها: نرم افزار فیلم برداری از صفحه ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی
پنج شنبه 27 شهريور 1398

Fable Anniversary نام بازی معروف کمپانی مایکروسافت می باشد که توسط کمپانی Lionhead Studios منتشر گردیده است. این بازی نسخه های مختلفی را شامل شده که اولین آن در سال ۲۰۰۴ ریلیز گردید و پس از آن، مسئولین سعی در ارائه ی نسخه ی HD این بازی با حال و هوای گرافیکی جدید کردند.  گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است که دور از انتظار هم نیست! بازی در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) می باشد و داستان بازی در مورد کودکی است که از سنین کم کنترل آنرا بدست میگیرد، وی قرار است به یکی از بهترین جنگنده های دنیا تبدیل شود و شما باید در این امر وی را یاری کنید. کودک به سن نوجوانی رسیده و کم کم به جنگنده ای حرفه ای تبدیل میشود، وی راه عدالتی را پیش میگیرد و دشمنان بسیاری را نابود میکند.

 

Fable Anniversary PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Fable Anniversary pc cover دانلود بازی Fable Anniversary برای PC


:: برچسب‌ها: دانلود بازی Fable Anniversary برای PC , بازي Fable Anniversary برايPC,گيم Fable Anniversary برايPC,دانلود بازي Fable Anniversary برايPC,Download Fable Anniversary برايPC,Download game Fable Anniversary برايPC,دانلود بازي اکشن Fable Anniversary برايPC,danload bazi Fable Anniversary برايPC, بازي زيبا Fable Anniversary برايPC,دانلود نسخه جديد Fable Anniversary برايPC,دانلود بازي امسال Fable Anniversary برايPC,بهترين بازي Fable Anniversary برايPC, دانلود بازي جذاب Fable Anniversary برايPC, دانلود بازي هاي Fable Anniversary برايPC, دانلود Fable Anniversary برايPC, دانلود گيم Fable Anniversary برايPC,بازي پرطرفدار Fable Anniversary برايPC,دانلود بازي Fable Anniversary برايPC,دانلود گيمز Fable Anniversary برايPC,دالنود بازي قديمي Fable Anniversary برايPC,دانلود بازي امسال Fable Anniversary برايPC,نقد Fable Anniversary برايPC,نقدر بازي Fable Anniversary برايPC,ترينر بازي Fable Anniversary برايPC,رمز بازي Fable Anniversary برايPC,کد بازي Fable Anniversary برايPC,کد تقلب Fable Anniversary برايPC, کد تقلب بازي Fable Anniversary برايPC, کد هاي Fable Anniversary برايPC,کرک Fable Anniversary برايPC,کرک بازي Fable Anniversary برايPC,مشکل در بازي Fable Anniversary برايPC,تالار بازي Fable Anniversary برايPC,بازي 2012 Fable Anniversary برايPC,بازي عصر نوين Fable Anniversary برايPC,بازي توپ Fable Anniversary برايPC, ,
:: بازدید از این مطلب : 3124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی
پنج شنبه 27 شهريور 1398

Google Maps یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی معروف گوگل می باشد که از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد! این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه ی جست و جو به آسان ترین شکل ممکن به نقشه های محل های مختلف و دلخواهشان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل های متنوع و مختلفی مشاهده نمایند.یکی از مشکلات Google Map در نسخه های قبلی استفاده از اینترنت هنگام کار با برنامه بود. گاهی اوقات شما دسترسی به اینترنت ندارید و این یکی از مشکلات کاربران Google Map بود. اما گوگل در این نسخه جدید، امکان دریافت نقشه های مکان مورد نظر شما را تا شعاع چند کیلومتری را فراهم کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google Maps v8.1.1 نرم افزار رسمی گوگل مپ Google Maps v8.1.1 – اندروید 


:: برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن Android , دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود برنامه Android , دانلود برنامه اندروید , دانلود نرم افزار Google Maps v8 , 1 , 1 , دانلود نرم افزار Google Maps v8 , 1 , 1 برای Android , دانلود نرم افزار Google Maps v8 , 1 , 1 برای اندروید , دانلود نرم افزار گوگل مپ , دانلود نرم افزار گوگل مپ برای Android , دانلود نرم افزار گوگل مپ برای اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 1558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی
پنج شنبه 27 شهريور 1398

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است تا گوشی خود را گم کرده باشید ؟ با استفاده از نرم افزار Wheres My Droid می توانید به آسانی اسمارت فون اندرویدی گم شده خود را پیدا کنید! این برنامه با به صدا در آوردن زنگ دستگاه در حالت حداکثر کاربر را از محل دستگاه مطلع میکند. البته اگر دستگاه شما در مکان دورتری از شما قرار داشته باشد، این اپلیکیشن توانایی ارسال مختصات GPS و لینک نمایش مکان دستگاه در Google Maps را نیز داراست که قابلیتی بسیار کاربردی به شمار میرود. پیدا کردن تلفن با استفاده از پیامک، قابلیت نمایش موقعیت کامل گوشی، عدم مصرف باتری و برخی دیگر از ویژگی های کلیدی این برنامه می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Where%27s My Droid v5.2.0 نرم افزار پیدا کردن گوشی گمشده Wheres My Droid v5.2.0 – اندروید 


:: برچسب‌ها: بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,گيم پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,Download پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,Download game پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود بازي اکشن پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,danload bazi پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , بازي زيبا پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود نسخه جديد پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود بازي امسال پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,بهترين بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , دانلود بازي جذاب پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , دانلود بازي هاي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , دانلود پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , دانلود گيم پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,بازي پرطرفدار پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود گيمز پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دالنود بازي قديمي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود بازي امسال پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,نقد پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,نقدر بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,ترينر بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,رمز بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,کد بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,کد تقلب پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , کد تقلب بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , کد هاي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,کرک پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,کرک بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,مشکل در بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,تالار بازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,بازي 2012 پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,بازي عصر نوين پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,بازي توپ پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود نسخه جديد پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود برنامه ي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود برنامه جديد پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود نسخه جديد پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود نسخه جديد برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه توپ پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود برنامه توپ پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود برنامه زيبا پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود نسخه قبلي برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود کرک برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , رمز برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,کيجين برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,نسخه جديد برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,سايت برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,سايت پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه جديد پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,نقد برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,خريد برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,خريد نقدي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,download پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,download program پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,danlod barname پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه کاربردي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود برنامه پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه توپ پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه کاربردي ويندوز پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه خوب پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه بهينه سازي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , برنامه پشتيبان گيري پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه جديد پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,برنامه بهينه سازي به نام پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود نرم افزار دکستاب پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود نرم افزار جديد پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 ,دانلود نرم افزار قديمي پيدا کردن گوشي گمشده Where’s My Droid v5 , 2 , 0 , ,
:: بازدید از این مطلب : 1564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی
پنج شنبه 27 شهريور 1398

Circuit Calculators یک ماشین حساب الکترونیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از Circuit Calculators می توانید به آسانی محاسبات مربوط به ولتاژ ، اهم و مدار را انجام دهید .لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای دانش آموزان و دانشجویان رشته فنی و حرفه ای فوق العاده مناسب می باشد . این نرم افزار بیشتر مناسب برای دانشجویان است ! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Circuit Calculators v1.2 نرم افزار ماشین حساب Circuit Calculators v1.2 – اندروید


:: برچسب‌ها: بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,گيم ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,Download ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,Download game ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود بازي اکشن ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,danload bazi ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , بازي زيبا ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود نسخه جديد ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود بازي امسال ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,بهترين بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , دانلود بازي جذاب ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , دانلود بازي هاي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , دانلود ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , دانلود گيم ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,بازي پرطرفدار ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود گيمز ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دالنود بازي قديمي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود بازي امسال ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,نقد ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,نقدر بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,ترينر بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,رمز بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,کد بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,کد تقلب ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , کد تقلب بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , کد هاي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,کرک ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,کرک بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,مشکل در بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,تالار بازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,بازي 2012 ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,بازي عصر نوين ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,بازي توپ ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود نسخه جديد ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود برنامه ي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود برنامه جديد ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود نسخه جديد ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود نسخه جديد برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه توپ ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود برنامه توپ ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود برنامه زيبا ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود نسخه قبلي برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود کرک برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , رمز برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,کيجين برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,نسخه جديد برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,سايت برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,سايت ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه جديد ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,نقد برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,خريد برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,خريد نقدي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,download ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,download program ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,danlod barname ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه کاربردي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود برنامه ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه توپ ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه کاربردي ويندوز ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه خوب ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه بهينه سازي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , برنامه پشتيبان گيري ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه جديد ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,برنامه بهينه سازي به نام ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود نرم افزار دکستاب ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود نرم افزار جديد ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 ,دانلود نرم افزار قديمي ماشين حساب Circuit Calculators v1 , 2 , ,
:: بازدید از این مطلب : 1410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما راجع وبلاگ من چیست؟

پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان program و آدرس programing91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.